1. Welcome to NoFap! We have disabled new forum accounts from being registered for the time being. In the meantime, you can join our weekly accountability groups.
    Dismiss Notice
viki009
Last Activity:
Nov 4, 2023
Joined:
Apr 10, 2020
Messages:
2
Likes Received:
2
Trophy Points:
3
Manage Groups:
0

Share This Page

viki009

New Fapstronaut, Male, from iran

viki009 was last seen:
Nov 4, 2023
    1. There are no messages on viki009's profile yet.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    سفارش ترجمه کتاب
    https://ariyan7.blogspot.com/2023/09/book-translation-services.html
    این نوع ترجمه نیاز به ترجمه تخصصی و کاملا روان دارد تا رضایت خوانندگان را جلب کند. تیم مترجم تجربه خوبی در زمینه ترجمه انواع کتاب دارد که به شما این اطمینان را می دهد که با ما درخواست ترجمه کنید و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوید.


    تحویل ترجمه جزء به جزء

    از آنجایی که معمولا تعداد صفحات کتاب برای ترجمه زیاد است، کتاب را به چند قسمت یا قسمت جداگانه تقسیم می کنیم و برنامه تحویل ترجمه قطعات را برای مشتری ارسال می کنیم. با شروع پروژه ترجمه کتاب، ترجمه هر قسمت در تاریخ مشخص شده برای مشتری ارسال می شود.


    هزینه بسیار مناسب با پرداخت اقساطی

    در اینجا به جای دریافت یکجا هزینه ترجمه کتاب، هزینه ها در چند قسط توسط مشتری پرداخت می شود. به طوری که ترجمه هر قسمت برای مشتری ارسال می شود و قسمت بعدی شروع می شود، هزینه آن قسمت ذکر شده مبلغ آن در جدول ارسال شده برای مشتری می باشد. توسط مشتری پرداخت می شود. در این روش مشتریان هزینه ها را به صورت اقساطی و با توجه به تعداد قسمت های جدول به صورت چند پرداختی پرداخت می کنند.


    ترجمه همزمان کتاب

    به مشتریانی که به هر دلیلی قصد ترجمه آنی کتابی را در کمترین زمان ممکن و بدون افزایش هزینه و تغییر کیفیت دارند پیشنهاد می کنیم بدون نگرانی درخواست ترجمه کتاب خود را به ما ارسال کنند و از خدمات ترجمه فوری ما بهره مند شوند. در زیر روش و فرآیند سفارش ترجمه کتاب به صورت آنی بدون افزایش هزینه و کاهش کیفیت را توضیح می دهیم.

    برای ترجمه همزمان یک کتاب، این مجموعه ابتدا با شمارش تعداد کلمات کتاب شروع می کند، پس از انجام این کار، جدولی را بر اساس تعداد کلمات برای مشتری ارسال می کنیم و زمانی که مشتری سفارش داد، کتاب ترجمه می شود. در این حالت نیز مانند موارد غیر فوری، هزینه ترجمه کتاب قسمت به جزء اخذ و ترجمه قسمت به جزء برای مشتری ارسال می شود.

    در صورت ترجمه همزمان کتاب، متن برای دو یا چند مترجم تحصیل کرده در زمینه تخصصی مرتبط با کتاب ارسال می شود که پس از تکمیل هر قسمت و قبل از ارسال ترجمه برای مشتری، ترجمه های انجام شده توسط این مترجمان را برای ارسال ارسال می کنیم. مترجم دیگری که تحصیلات تکمیلی خود را در رشته مرتبط به پایان رسانده است. مترجم جدید شروع به ویرایش و استانداردسازی ترجمه ها می کند و پس از اتمام تصحیح، این قسمت برای مشتری ارسال می شود. در قسمت های بعدی نیز روند به همین ترتیب ادامه می یابد و در نهایت ترجمه فوری و تخصصی بدون کاهش کیفیت برای مشتری ارسال می شود.
  • Loading...