1. Welcome to NoFap! We have disabled new forum accounts from being registered for the time being. In the meantime, you can join our weekly accountability groups.
    Dismiss Notice

Post published by Breakthrough!

Hallo allemaal,

Zo te zien wordt dit forum al een tijdje niet meer gebruikt. Naar mijn weten is dit het enige Nederlandse forum op NoFap. Ik denk dat het tijd wordt om dit Forum weer nieuw leven in te blazen. Zijn er nog huidige leden actief die nog steeds strijden tegen deze kloteverslaving? Laat het me weten. Hopelijk kunnen we dan weer iets voor mekaar betekenen als Nederlanders onder elkaar.

Ik ben zelf ook nog dagelijks aan het strijden. Een dagelijkse update met Nederlanders onder elkaar zou een wezenlijk verschil kunnen maken in de reboot. Laten we elkaar helpen!
PrioritySystem likes this.
PrioritySystem more_vert
PrioritySystem
Vind ik een heel erg goed idee. Ik ben momenteel erg goed bezig. Mijn ‘streak’ zit op moment van schrijven op 71 dagen.
Breakthrough! likes this.
PrioritySystem more_vert
PrioritySystem
Ik geloof dat ik een formule heb ontdekt die voor mij goed werkt. Ik zou er graag een uitgebreide post over schrijven, dat zal ik zo snel mogelijk doen.
Breakthrough! likes this.
Breakthrough! more_vert
Breakthrough!
@PrioritySystem Goed om te horen! Je bent al mooi een eind op weg met 71 dagen. Ik zit momenteel op 6 dagen en mijn streaks varieren van ongeveer 10 tot 20 dagen. 25 dagen is beste streak geweest.
Breakthrough! more_vert
Breakthrough!
@PrioritySystem Ik ben benieuwd naar je verhaal. Hopelijk kan ik er nog wijze lessen uithalen. Laat maar weten wanneer het zover is!