1. Welcome to NoFap! We have disabled new forum accounts from being registered for the time being. In the meantime, you can join our weekly accountability groups.
    Dismiss Notice

Swedish/Svenska Fapstrounats?

Discussion in 'International Discussion' started by happy08, Aug 20, 2019.

Tags:
  1. Wahab099

    Wahab099 New Fapstronaut

    3
    2
    3
    Hej borde vi göra en Discord ?
     
    oretna likes this.
  2. oretna

    oretna Fapstronaut

    210
    262
    63
    Jag skulle nog föredra Telegram, men Discord går nog bra också… förresten så är jag inte svensk, men skulle gärna vilja nofappa på svenska….
     
  3. wwjd

    wwjd Fapstronaut

    13
    11
    3
    Tjena! 28årig kille från Göteborg. Slutat helt med porr för flera månader sen. Känner mig färdig med det faktiskt , känns som man sett allt man vill se.. Känns meningslöst bara. Men jag försöker att sluta runka också, höll mig i 10 dagar sen föll jag. Skulle slänga min sexdocka för att helt bli kvitt med allt som får mig in i porrtankar, men så tänkte jag bara "leka lite med den" utan att penetrera den men det sluta med att jag fick skitont i pungen och tillslut gav jag upp. Tyvärr har jag inte upplevt ett skönare runk än den gången så nu blev det ännu svårare än innan att hålla sig. Går denna känsla över efter ett tag eller??
     
  4. oretna

    oretna Fapstronaut

    210
    262
    63
    Alla känslor brukar ju gå över och återvända. Vad har du för motivation med att sluta runka?
     
    @Ank07 likes this.
  5. wwjd

    wwjd Fapstronaut

    13
    11
    3
    Vill bli mer driven, få drömmar, visioner, bättre skäggväxt, mer attraktiv , bättre självförtroende, ja alla fördelar man hört är ju en motivation. Märkte faktiskt att jag stammade mindre vid nionde dagen.
     
    oretna likes this.
  6. Deerkiwibeer

    Deerkiwibeer Fapstronaut

    16
    14
    3
    Hur går det för er? Vore nice typ att skapa en gruppchat för nofap svenskar
     

Share This Page