Den Norske NoFap-duellen (Skandinavia)

Discussion in 'International Discussion' started by Deleted Account, Jul 25, 2023.


  1. Klar for en ekte viking-fight?

    Er du norsk, svensk eller dansk, og sitter med en enorm og sterk lyst til å duellere med en annen skandinaver? En du kan presse ned i bakken så blodet spruter, eller strekke over en hjelpende hånd til? Da er denne duellen nøyaktig for deg!

    I et hav av internasjonale brukere må vi skandinavere samle oss for å hjelpe hverandre og komme styrket ut gjennom den andre siden. Heng deg på og bevis at du er den skandinaveren som kan vinne og beseire avhengigheten. Ikke bare mot andre brodere, men også for deg selv.


    Velkommen!

    Hvordan det fungerer:
    Det er enkelt! Kommenter med din gjeldende streak hvis du ønsker å være med; du vil deretter raskt bli matchet med motstandere etter tilgjengelighet og nærmeste streak.

    Den første personen som faller (relapser), taper duellen, og den andre vil automatisk bli erklært som vinner.

    That's it.

    :emoji_bangbang:Regler:emoji_bangbang:
    - Du må kommentere og oppdatere minst én gang i uken. Hvis det går lenger enn 7 dager, taper du automatisk duellen mot motstanderen.
    - Duellene gjelder både P, M og O, selv om intimitet/aktivitet med partner er tillat.
    - Ingen kikking (peeking) er overhode tillat - dette blir regnet som tap!
    - Duellen vil ikke starte offisielt før begge deltagere har passert 3 dager; dette for å unngå chaser-effekt og dueller som avsluttes for tidlig.
    - Tre eller flere medlemmer kan fint bli satt sammen i egne dueller, så lenge dette er avtalt på forhånd. En annen person kan derimot ikke delta hvis duellen allerede har startet.

    :emoji_star:Poenger:emoji_star:
    - Vinne en duell: +3 poeng
    - Vinne en duell på mer enn 30 dager: +5 poeng pr gjennomførte måned
    - Passere hver 7. dag: +1 poeng
    - Tape en duell: -2 poeng
    - Bekjempe vinneren av selve mesterskapet: +5 poeng

    :emoji_trophy:Mesterskap - poengtavle:emoji_trophy:
    1. plass: @Simorgh (10 poeng)
    2. plass: @5uccess (4 poeng)



    :emoji_fire:Pågående dueller:emoji_fire:





    [​IMG]

    La duellen begynne!

     
    Last edited by a moderator: Aug 17, 2023
    Simorgh likes this.
  2. @Simorgh, noe av dette du hadde i tankene?
     
    Simorgh likes this.
  3. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    Haha, dette digger jeg @5uccess ! Likte ideen om en "ekte viktig fight"! :DVeldig bra jobba!

    Da starter vi duellen vår (3-dageren først) fra og med i dag? Eller fra og med i morgen siden jeg relapset i dag?
     
  4. Good! Du, hvis du kommer deg gjennom de neste tre dagene, så kan vi gjerne starte nå (den vil da være ordentlig i gang på fredag):emoji_thumbsup:
     
    Simorgh likes this.
  5. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    Høres ut som en plan! Da blir det check-in day 1 i morra.
     
    5uccess likes this.
  6. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    Check in dag 1 @5uccess !!:emoji_lifter:
    Da feirer vi den første check-in dagen i den norske Nofap duellen. Storartet! :D
     
    5uccess likes this.
  7. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    5uccess likes this.
  8. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    Check in dag 3 @5uccess ! :emoji_ballot_box_with_check: Da er duellen offisielt i gang!
     
    5uccess likes this.
  9. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    Check in dag 4 @5uccess !!:emoji_ballot_box_with_check: Tidlig oppe,du! Møtte en kamerat på byen i går kveld og ble litt seint (og er generelt i skikkelig ferie modus akkurat nå). Håper du nyter helga! Nydelig vær her jeg bor hvertfall.
     
    5uccess likes this.
  10. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    5uccess likes this.
  11. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    5uccess likes this.
  12. Bra @Simorgh, snart ei uke i boks! Detta får vi til:emoji_muscle::emoji_muscle:
    Hadde mine første urges i går. Og jeg bare "Yesss, der var dere!", før jeg ignorerte dem som en kald jævel:emoji_sunglasses: Hehe
     
    Simorgh likes this.
  13. Simorgh

    Simorgh Fapstronaut

    @5uccess Takk! Dette skal vi klare!:emoji_lifter: Godt jobba med å stå i mot urges! Du begynner vel å få en solid streak nå?? Jeg har hatt en god del urges de siste par dagene sjæl. En hot dame viste meg interesse i forrigårs (og jeg er litt for svak for "smiger"), så aktiverte snapchat og chatta litt med hu..Det skjedde heldigvis ikke noe "bad", ingen sexting etc. Klarte å deaktivere snap igjen heldigvis .. Men ja, begynte faktisk å skli litt. Sexting (og "camgirls") er min "slippery slope" etter jeg overkom P**** med stor P så må være på vakt! Føler meg sterk igjen nå og klarer å holde høyrehånda over hofta!
     
    Last edited: Jul 31, 2023
    5uccess likes this.
  14. Fullført 16 dager nå, går på min 17! Haha, men der er godt å høre! Godt jobba:emoji_clap: Driver med ei crush i disse dager selv, så kan relatere meg til følelsen av at det fort kan gå litt over stokk og stein. Men det er viktig å være på vakt, som du sier! Det er også slike fristelser man burde klare å stå imot på denne eventyrlige reisen:emoji_laughing:
     
    Simorgh likes this.